.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرهنگ كار و پژوي احمدي نژاد
دكتر مجتبي زارعي
فرهنگ كار و پژوي احمدي نژاد

كلكسيونرها هر چقدر مي خواهند پژوي قديمي احمدي نژاد را قيمت گذاري كنند، اين فرع بر فلسفه‌ي اقدام اوست، اگر چه ما نيك مي دانيم اين يكي هم از او، خبر و مزايده هاي پرغوغا، پر مشتري و دراز دامن از نوع خود به شمار خواهد رفت.

اما آنچه اين اقدام را دوست داشتني و تاريخي مي كند و خط قرمزي مابين آن و مدح و غلو ترسيم مي سازد، اين است كه احمدي نژاد تاكنون نشان داده كه از جان و اموال خود به نفع مردم گذشت مي كند، از همه چيز خود مي گذرد تا خدمتي براي خلق آفريده شود. به نظر راقم سطور دير نيست كه فرهنگ كار و كارآفريني كشور با حضور احمدي نژاد در قوه مجريه متحول شده و مگر نه اين است كه كارآفريني، آفريدن ارزش كار از "هيچ" است، در اين صورت وي خوب مي داند كه اتومبيلش في حدُذاته حائز ارزش نيست اما او به فنوني در سال هاي اخير دست يافته كه مي تواند از هيچ به توليد قدرت و ثروت براي ايراني مبادرت كند.

چه مي دانيم! شايد او شكوائيه‌ي زن و مرد كهنسال و يأس پسر و دختري جوان را شنيده كه از فقدان برخي از امكانات شكايت داشتند و وي با اينكه همه چيز كشور را براي توده‌ي ملت مي خواهد و به رغم اينكه سمت و سوي منابع ملي را از خواص پرخرج به توده‌ي كم خرج و پرفايده سوق داده باز هم احساس شرمندگي كرده و دريافته كه مي تواند با اتومبيل قديمي‌اش ثروتي نو پديد خلق كند.

ايراني اكنون در آستانه‌ي تاريخ قرار گرفته، هر ايراني بايد يك مهارت بياموزد و هر خانه اي به يك كارخانه تبديل شود، حال آن خانه اي برتراز فلسفه باشد يا خانه اي بر تراز بافتن فرش و يا يك گليم.

فقط در اين صورت است كه خواهيم توانست براي حصول به ايران 1404 جمعيت غيرفعال و خاموش كشور را با توليد ثروت و قدرت ملي پيوند زنيم.

خانه هاي برخي رجال در ايران ضمن اينكه هيچ گاه در قامت يك كارگاه ظاهر نشدند بلكه جزو خانه هايي پرخرج و كم فايده براي ملت به حساب آمدند اما بعضي خانه ها هرگز سايه اي سنگين بر سر اين مُلك و ملت نبودند، بيت امام خميني(ره) اين چنين بوده است، بيت مولايمان خامنه اي اين گونه است، و خانه‌ي رجايي و اينكه خانه‌ي احمدي نژاد چنين است. ملت نيز چنين سيره اي را دوست مي دارند. ايرانيان با بخشنامه و دستورات يكسويه هم جبهه نمي شوند، ايرانيان اهل معنا و جزو باطنيان زمانه اند، نمي شود مردمان اين ملك را به كار و كارآفريني فراخواند و خود بر برج عاج نشست، بايد همه چيز خود را فداي ملت اسلام كرد و سبك بارو چابك بود و از رفاه زدگي پرهيز كرد تا در روز "واقعه" خانه اي بنا نكرد در تراز خانه هاي فتنه.

كاري كه پيشتر سردار خيبر حاج همت كرد و باكري و برودجردي و طوسي و برنسي‌ها كه تمام اثاثيه خانه‌ي آن‌ها در قسمت عقب تويوتاي استيشن زمانه‌ي جنگ جا مي شد، براي همين بود كه با انگشت اشارت مولايشان گويا سوار بر قاليچه‌ي سليمان نبي(س) از جنوب به غرب و از غرب به جنوب به پرواز در مي آمدند و در مقابل دنياپرستان قهقهه هاي مستانه اي داشتند.

دكتر مجتبي زارعي معاون اجتماعي و فرهنگي وزير كار


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ازبسیجیان این دیار 4 آذر 1389
ضمن تشکر از اضهارات جناب دکتر که همچنان با تفکر بسیجی وبا اقدام بسیجی سخن میگوید -کمی به بخشنامه های واگذاری وچوب حراج خانه های دستگاههای دولتی نیم نگاهی بیانداز که تنها خانه سازمانی یا اداره کل وآن هم در یک زمین وقفی برای اسکان مدیرکل ها که مسافر پست مدیریتی هستند ساخته شده با دریافت سند تفکیکی باقیمت حداقل چهارصد میلیون تومان کمتر از قیمت واقعی در حال غارت بیت المال در دولت مهر ورزی وعدالت محوری است که امیدوارم آقای دکتر حتما جویا شود چطور از زمین یک هکتاری دستگاه دولتی وآنهم وقفی نیازمندان میتوان سند تفکیک کرد ودر صدد تصاحب برآمد در حالیکه ریس جمهور ماشین شخصی خودش را در چارچوب خدمت به همین نیازمندان اهدا میکند تا دلی را شاد کند؟/
نا شناس 6 آذر 1389
ای بابا چه کسی فکر میکرد سال 1357 روزی سال 1389 شود .پس به امید خدا سال 1404 راهم میبینیم .فقط روسیاهی برای ذغال نماند !
نا شناس 8 آذر 1389
آقای دکتر زارعی - مجلس رفتن برای شما اینقدر مهمه. بگو چه گلی به شهر ساری زدی.
یکی فقط یکی از کارهای بزرگ و تاثیرگذاری که برای این شهر کردی رو بگو؟؟
حال تاب و طبع مجلس داری داری از اعتبار دیگران خرج می کنی. شما خودتو با دکتر محبوب احمدی نژاد مقایسه نکن.
نا شناس 9 آذر 1389
جناب دکتر زارعی ، ارادت داریم. احساس نمی کنی جو گیر شدی ؟ این نسخه ایکه پیچیدی ساندویچ نرمی نیست که حتی از گلوی همسنگران دیروزی ات پایین برود تا چه رسد به عموم و توده خوانندگان . احساس میشود نوشتارت را به لعاب الفاظ و اصطلاحات سیاسی روز آغشته کردی تا شاید نانی در آن باشد وخریدار بهتری داشته باشد ولی بدان خوانندگان ... نیستند فهم و درک و شعور دارند . خدا میداند بصیرت برای فقط طرفهای مقابل تان نیست(البته طرفهای مقابل ساختگی ) برای همه است
نا شناس 15 آذر 1389
آقاي دكتر زارعي!!!!
نميدانم در كجا زندگي مي كنيد ولي حرفهايتان نشان ميدهد كه از بدبختي مردم و گرفتاريهاي آنها هيچ خبري نداريد در حالي كه معاون اجتماعي ! و فرهنگي ! وزارت كار هستيد. در خواب خود بمانيد و خوابهاي خوش ببينيد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.224 seconds.